Intresseanmälan för uppdrag som anteckningsstöd

Det här formuläret är till för dig som är intresserad av att bli anteckningsstöd och studerar vid Campus Helsingborg eller Konstnärliga fakulteten.

Ange enligt ÅÅMMDD-XXXX.
Detta fält ska endast fyllas i om du läser ett program. Om du läser fristående kurser kan du hoppa över detta fält.
Ange vilken termin du är gör en intresseanmälan för (obligatorisk)
Ange kurstitel på den eller de kurser du läser denna termin som du kan vara anteckningsstöd i.
Ange kurskod/kurskoder för de kurstitlar du angivit att du kan vara anteckningsstöd i.
Om du är osäker på kurstitel, kurskod och antal högskolepoäng kan du hitta detta i Ladok för studenter.
Ladok för studenter (extern webbplats, öppnas i ny flik)
Vet du redan nu vilken/vilka studenter på din kurs som ska ta emot anteckningarna? (obligatorisk)
Genom att skicka in det här formuläret godkänner jag att ovanstående uppgifter lagras av Lunds universitet, med syftet att rekrytera anteckningsstöd för studenter med beviljat pedagogiskt stöd.

Mer om Lunds universitets behandling av personuppgifter